HEJA HEJA

Pyjamasbyxorna och raggsockarna på. Frukost framför Vasaloppet!


Kommentarer
Postat av: JoHo

Hihi, vi har OCKSÅ ätit frukost framför Vasaloppet! Det hör TILL ju :) Och jag tycker det känns extra kul att kolla i år... ska bli speciellt kul att se de sista tre milen, ellerhur? ;)

2009-03-01 @ 10:16:12
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag blev så förvånad över att höra att de redan klockan ett idag rapporterade vinnarna och att det var samma vinnare som förra året i både herr- och damklassen! Hur dags började dem och hur långt är det egentligen? Jag och sambon diskuterade men visste inte riktigt.



Förresten så tycker jag mig se en del inredning som är riktigt fin på bilden och inte helt olik min utsikt från soffan, vitt bord, vita bänkar, en bukett tulpaner i blandade färger och lite fina ljusstakar, ja, jag känner igen det. Hoppas på att få se lite mer av ditt hem framöver ;)



Kram Emelie

2009-03-01 @ 15:48:29
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback