DAGENS TRÄNING

Roddmaskin, 9:20 min

2 km, uppvärmning

Löpband, 28 min


Siktade på att springa 5 km under 30 min och det gick. Härligt att springa på 11,0 km/h och det gick rätt bra även om det var jobbigt.

Löpband, 20 min.


Nedvarvning. Kände mig lätt efter att ha pustat ut en liten stund i promenadtempo. Sprang sedan på 9 km/h och lutning 3.0 och efter tio minuter tog jag bort lutningen. Att springa på 9,0 och känna att det var som att jogga och att få känna sig lätt var en otrolig känsla.

Styrketräning, 30 min


Biceps, 3 x 20 (3,5 kg)
Ryggstol, 3 x 20 (15, 12)
Triceps stakövning, 3 x 30 (18-14 kg)
Axlar hantlar, 3 x 20 (3,5 kg)
Hantelrodd, 3 x 20 (3,5 kg)


Jag vet faktiskt inte varför jag ofta vrider kameran så här när jag tar bilder - konstigt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sedär nu kom träningen igång igen! Förresten, ville bara säga att det har blivit väldigt fint härinne också! Jättefin header och väldigt många fina bilder på dig!

2009-03-01 @ 15:49:53
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback