FÖRBEREDD?

Jag börjar bli riktigt nervös och pirrigt - på ett skönt sätt. Hade svårt att sova inatt och det händer ALDRIG annars. Tro mig, jag är en riktig sjusovare och snoozar i minst 40 minuter i sömnen så att jag ens märker det.

Så idag vaknade jag både klockan 04, och 05 och när jag vaknade för tredje gången klockan 06, klev jag upp - innan alarmet!

17 maj: 27 km
19 maj: 57 km
25 maj: 43 km
29 maj: 38 km
30 maj: 43 km
31 maj: 46 km
3 juni: 44 km
                            

Totalt: 298 km

Å ena sidan är jag nöjd med, att på så kort tid som drygt två veckor, nästan uppfylla Tjejvättern-arrangörernas rekommendation om att ha 30 mil i benen innan äventyret. Men å andra sidan, så är det ju ett minumum för att ta sig runt, inte ett bra utgångsläge om man vill göra en bra tid.

Äsch, fy, jag tänker för mycket. Som vanligt. Nu är det bara att kämpa utifrån dessa förutsättningar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet att det kommer gå kanonbra för dig!! Bra jobbat sista veckorna, dessutom är du ju tränad sedan tidigare. Så det är lungt, slappna av :) Kommer gå skitbra.

Håller tummarna för dig imorgon tjejen!! Vilken tid startar du?

2009-06-05 @ 12:39:12
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Andréa

Det kommer gå jättebra! stort lycka till!!

2009-06-05 @ 19:09:09
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: JoHo

Värsta stora lycka-till-kramen till dig! Jag ska hålla tummarna att det går kanon imorgon! :D

2009-06-05 @ 21:54:28
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback