DAGENS TRÄNING

Löpning, 58 min

9 km totalt. Till Vrinnervi, 5,3 km-spåret, hem.

Mitt tänkta mål om löpning tre dagar i veckan sprack nog direkt men idag kom jag ut en sväng iaf. Medan jag sprang så kom jag nog fram till att jag har fullt sjå att tycka att det är bekvämt, det är hyfsat jobbigt i spåret som är kuperat och skogsväg och flåset kommer upp bra i uppförsbackarna. Jag ska lugna mig med att tänka tider och vilja slå rekord, som är det roligaste, och bara försöka ta mig ut och vara nöjd med det.

Kommentarer
Postat av: Malena

Bra tänkt, inte alltid så lätt. Jag skriver om ungefär samma sak idag... "Fasar" redan för milen nästa gång, tänk om jag inte slår min tid??! Gash...



Bra att du kom ut och att det kändes ok i alla fall! Och i kuperat spår inte att förglömma...



Sköt om dig!

2009-06-20 @ 22:34:06
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: izza

Det är så himla lätt att bli "fartblind" och inte tänka på hur fort man vill utvecklas hela tiden! Det är faktiskt oftast gott nog att komma ut!! För egen del så är det ju faktiskt inte så länge sen man tog sig runt springande bara. Och även om man ger sig ut bara för att springa så kan jag inte låta bli att hoppas på rekordtid var eviga gång. Vaddå? Är vi inte träningsrobotar som kan effektivisera oss varje gång??? :D



Hihi, sådär är det ju alltid! Man är aldrig sugen direkt efteråt men om det får ligga och gro en stund så kommer suget tillbaka!! Du får suga lite på karamellen!! 100 mil är ju ingenting ;)



Jag tyckte det var jättekul att läsa om dina cykeläventyr också!! Det är ju bland den roligaste läsningen att läsa om nybörjarstegen och uppleva hur någon blir bättre och bättre!!

2009-06-20 @ 23:01:22
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback