DAGENS TRÄNING

Body Pump, 60 min

Styrketräning på nytt gym, testade SATS och blev glatt överraskad av ett fantastiskt mottagande både i telefon, i receptionen och av instruktören. Suck och pust så ligger gymmet alldeles för långt hemifrån, jag är bortskämd med 50 sek promenadväg.

Roligt att köra styrketräning igen och många övningar var likadana som dem på "hemmagymmet".

Uppvärmning 7 kg
Ben 10 kg
Bröst 7 kg
Rygg 10 kg
Triceps 2 kg hantel och 4 kg + armhävningar
Biceps 7 kg Axlar 4 kg och 2 x 2 kg
Mage 5 kg keps + fällkniv + rotation med utsträck + planka med rotation

Kommentarer
Postat av: Elin

Meh! Du kan ju inte bara byta gym sådär ;-)

2009-06-13 @ 10:45:40
Postat av: Malena

Vad härligt med sånt bemötande! Det gör mycket för känslan. Tråkigt dock att det ligger långt bort. Jag är också bortskämd, mitt gym ligger typ 1 minut bort.



Hoppas du har en bra lördag!

2009-06-13 @ 15:07:43
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: Lina

Tusen tack för dina tummar och ditt Grattis!



Just nu är jag överlycklig! Stolt över att jag klarade cykla runt Vättern. Det finns en resumé av loppet på bloggen :-)



Nu kanske det blir lite simträning.

Vansbro är i mina funderingar :-)



Skönt och köra pump!



Hoppas du har en mys söndag!



Jag har intagit soffläge ;-)

Njuter!

2009-06-14 @ 20:34:37
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback