ONSDAGSKVÄLLEN - OFRIVILLIG VILA

Jag hade i huvudet planerat in träning, någonstans mellan åka och hämta baddräkt, lämna in pjäxor och hämta paket på posten för att sedan duscha och svida om för ett mysigt kompisfika på Fräcka fröken.

Men... sådan lös planering funkar inte för mig. När jag inte har tider att passa så tar allt jag gör för lång tid.

Det blev ingen baddräkt, paketet fick jag hämta dock med lite krångel eftersom jag inte fått med mig avin och pjäxorna hann jag bara precis skjuta in i butiken under gallret precis vid stängningsdags. Det blev heller ingen träning, ingen matlagning, ingen hårfärgning och inte heller någon packning inför helgen. Ibland undrar jag var alla timmarna på dygnet tar vägen, egentligen... 

Men jag fick i alla fall en väldig trevlig och välbehövig fikadate, i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen mig i vad du skriver, ofta vill inte timmarna på dagen räcka till. Det är så mycket man vill klämma in ibland och så hinner man knappt hälften. kanske skulle efterlysa ett längre dygn :-)



Såg du beställt hem klocka nu, så himla kul :-) Träningen kommer att blir grymt rolig, det svåra är att lära sig alla funktioner, finns så många, men kul är det :-)



2009-01-29 @ 08:43:51
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback