JAAAAA!

Idag och alldeles NU precis (fanns inte imorse) har jag kommit upp på anmälningslistan till TJEJVASAN! Äntligen!

Jag vågar knappt tro det men jag har ett sjukt bra startnummer och har hamnat i startled 5 fastän jag var säker på att hamna i det sista, startled 11 pga att vi anmälde oss så sent. De andra två tjejerna som anmälde sig ett par dagar efter mig hamnade i startled 9. Kan det bero på alla mejl och telefonsamtal jag berikat Axa och Vasaloppet med? Jag håller tummarna för att detta stämmer iaf!

Tror att det slutliga avgörandet kommer när anmälan skickas hem med posten.


Kommentarer
Postat av: Malin

Startled 5 är ju skitbra. Inte kul att vara i de sista startgrupperna. Har för mig att jag startade i grupp 10 vilket inte alls var någon höjdare. Massor med tjejer man var tvungen att passera så det blev mkt sick-sack-åkning vilket tar på krafterna. Tyvärr förstår inte de flesta högerregeln :(

2009-01-20 @ 12:48:27
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback