DAGENS TRÄNING

Body Pump, 60 min

Vågade lasta på lite mer än sist och jäääklars vad det kändes. Jag som hade en strategi att spara lite på krafterna eftersom jag gått på migränmedicin idag och dessutom vill ha krafter kvar och inte bara massa träningsvärk vid helgens skidåkning. Men musiken var så bra och jag kände mig så stark och pigg...

Uppvärmning, 2,5x2 + 1,25x2
Rygg, 2,5 kgx2 + 1,25 kgx2 + 1kgx2
Bröst, 2,5kgx2 + 1,25kgx2
Triceps, 2kg hantlar (4kg singel)
Biceps, 2,5kgx2
Axlar, 2kg hantlar
Mage, 2,5 kg


Haha, inget att skryta över...

Body Combat, 60 min.

Jag kände mig nästan dopad för jag hade så mycket energi att ge och kände mig taggad och gav allt. Svetten sprutade. Låren skakade när vi gjorde benböj pga pumpen. Skön känsla!

Kommentarer
Postat av: Keith

Hoppla Kerstin är ju som att se landskapet över bergen mycke mukler där

2009-02-16 @ 16:30:16
URL: http://niclaskeith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback