DAGENS TRÄNING

Body Pump, 60 min

Klev upp till passet klockan 10 och vågade lägga på lite mer vikter än sist. Orkade inte riktigt alla repetitioner på axlar och biceps men det var skönt att köra så att det riktigt kändes. Tycker att rodd och triceps är jättebra övningar inför tjejvasan och jag blir så glad av att göra dem.

Löpband, 45 min.

Hade tänkt att jogga i trettio minuter men hittade ett jättebekvämt tempo på 8,5 så att det kändes som om jag kunde springa hur långt som helst. Helt ny känsla! Inser att det inte går fort men jag måste ju börja någonstans... Sista fem ökade jag dock till 10,0 och då känns det att benen får jobba mer.

Rumpövningar, 10 min.

Saknade rumpan på pump-passet och gjorde lite extra bensparkar och lyft.


På väg till gymmet halv tio, lördagmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback