FÖLJ MIG I SPÅRET

Jag är så imponerad av Vasaloppet, hur stort det är och logistiken och allt. De har även en SMS-tjänst där man kan följa sina nära och kära genom att få tidrapporter hela loppet.

För tjejvasan, skicka ett sms med texten: VASA TV startnummer (i mitt fall VASA TV 4575)
till nummer: 72777
Kostnad: 20 kr

För vasaloppet, skicka ett sms med texten: VASA VL startnummer (Kostnad 30 kr)

Annars går det så klart bra att själv sitta klistrad framför datorn och klicka sig fram för att se tiderna på Vasaloppets hemsida.

Kommentarer
Postat av: "Nyllet"

Heja heja!!!!

2009-02-19 @ 11:14:48
Postat av: Malin

Visst är det smidigt att kunna följa på webben o via telefonen. Ska följa pojken på söndag via telefonen eftersom jag inte är på plats och kan kolla :( Kanske går in o kikar på dig oxå på lördag ;)

2009-02-19 @ 20:50:40
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback