DAGENS TRÄNING

Löpning, 73 min

Sprang två varv runt Vrinnervi 5,2 km (som visade sig vara 5,3 km) med Linda som låg före hela sträckan. Skönt ändå att veta att hon var med för annars hade jag nog gett upp. Stannade två minuter och sträckte ut baksidan och fick ner pulsen lite och andra varvet kändes lättare.

Dock sjukt tungt att springa utomhus i tunga kläder, tung snöslask och tunga uppförsbackar jämfört med löpband.

Mycket nöjd med att klara en mil i visserligen långsamt tempo men relativt hög puls, ett snitt om 174. Förbrände 719 cal. 

Det är så roligt att springa med nya klockan och få feedback hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att det är kul med nya klockan! Vill oxå ha en där man kan se sina resultat som graf. Får nog nöja mig med min enkla pulsklocka ett tag till. En ny får bli som belöning när jag kommer igång med min träning mer.

2009-02-07 @ 19:49:34
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback