DAGENS TRÄNING

Body Pump, 60 min

Det kändes i benen idag. Oklart om det kan bero på skidåkningen utan jag tror hellre på löpningen igår. Jag försökte ju springa med lite högre knän än jag brukar. Hade i stort sett samma vikter som vanligt men gick ner ett snäpp på ryggen. Benen var som spagetti (precis som efter tjejvasan) vid utfallen och benböjen.

Uppvärmning, 2,5 x 2 + 1,25 x 2
Rygg, 2,5 kg x 2 + 1,25 kg x 2.
Ben 2,5 kg x 2 + 1,25 kg x 2,
Bröst, 2,5kg x 2
Triceps, 2kg hantlar (4kg singel) + tricepsarmhävningar
Biceps, 2,5kg x 2
Axlar 2kg hantlar
Mage, 2,5 kg

Body Combat, 60 min

Var redo att ge upp och tänkte flera gånger att 30 min var bättre än inget, 35 min var bättre än inget och när låten med utfall och massa sparkar kom så skakade benen så att jag inte klarade att ta mig upp flera gånger. Men... höll ut och det var roligt att köra ur det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback