DAGENS TRÄNING

Löpning, 62 min.

Fick sällskap med Linda och Eglina första varvet runt promenaderna. Då kändes det hyfsat tungt och segt. I slutet av varvet kändes det dock som jag kom in i andra andningen och jag beslöt mig för att springa vidare. När jag väl är ute och börjat svettats är det lika bra att köra på resonerade jag. Andra varvet gick lättare, konstigt nog när jag inte hade någon som drog. Trodde att det gick långsammare än det faktiskt gick och när jag sneglade på klockan i slutet så visade det sig att jag nästan klarat milen på en timme - men inte riktigt utan sträckan 9,4 km. Så jag var tvungen att springa förbi mitt hus och lite till för att skrapa ihop de sista 200 meterna. Ökade och ökade tills klockan pep 10 km. Således ny bästa tid på 10 km, dessutom utomhus! Och utan musik i öronen. Känner mig stark! Tjoho!

Medelpuls: 173
Maxpuls under passet: 187
Förbrända kalorier: 695


Härligt svettig igen, mer än vad jag blir av längdskidåkning

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad stark du är tjejen!!

2009-02-25 @ 22:12:54
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Jane

Härligt jobbat!!

2009-02-26 @ 14:07:02
URL: http://www.felicitasblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback