DAGENS TRÄNING

Löpband, 52 min.

Värmde upp med 10 minuter, 9 km/h i lutning 1.0. Fortsatte med 20 min, 11 km/h. Det var rätt jobbigt idag. Fortsatte att gå på löpbandet i hastigheten 7,5 km/h och ökade lutningen till 6.0. Totalt 7,5 km.

Crossfit, 30 min


Ny träningsform på gymmet. Så här beskrivs passet på gymmets hemsida: "Träna kondition och styrka i ett enkelt och effektivt pass utan krånglig koordination. En enkel träningsform som gör att du kan utmana dig själv fysiskt. Träningen kan genomföras både med och utan redskap, med enkla styrkeövningar jobbar du igenom hela kroppen – ett roligt och enkelt sätt att komma i form. Klassen är idealisk för dig som vill träna hårt och koncentrerat på bara 30 minuter – garanterat effektiv."

Crosstrainer, 20 min


Level 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback