DAGENS TRÄNING



Längdskidor, 65 min

Ett fint eftermiddagspass. Återigen ett spår som tyvärr hade mängder av genomslag och bitvis fattades spår helt. Underligt hur kan detta vara Norrland och resultatet av två dagars kraftiga nederbörd..?

Men men, lite skidåkning blev det på sina ställen och det var vackert och skönt att vara ute. Runt tio minusgrader och knappt några andra människor ute överhuvudtaget. (De var väl och shoppade de sista julklapparna, själv stod jag och väntade utanför portarna innan galleriorna hade öppnat = pensionärsvarning)

Skrapade ihop tre varv och c:a 9,5 km. Alltid något... trött i kroppen efter gårdagens cirkelfys kände jag också.


Kommentarer
Postat av: frida

Ja jag håller med dig, hur kan det Inte finnas bra spår här uppe med fin snö och kyla!? Men gör som jag ring skidföreningen så fixar dem spåret :). God jul på dig tjejen!

2009-12-24 @ 00:47:33
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Cizzi

God jul!

2009-12-24 @ 10:25:57
URL: http://aktivera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback