SIFFROR OCH ANALYS

Bansträckningen




Min puls



Min puls under loppet

Medel: 180
Max: 197

Jag antar att det är så det ska se ut, på ett ungefär.


Kilometertider



Kilometerdata från Garmin.se

Här kan man ändå ana att det faktiskt var en stigning mellan 6:e och 7:e kilometern. Det resulterade i den långsammaste kilometertiden - precis som det stod i banprofilen på tjejmilen.se.

Sista kilometerna var också jobbig, inte bara för att det var den sista utan för att det faktiskt gick uppför. Dock hindrade det inte mig från att göra den snabbaste tiden då.

Och så ser man spurten, in i mål på 3:48 min/kilometer. Då var det inte bara i mitt huvud som det gick fort...


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart har jag oxå en Garmin....tjohoo...då kan jag oxå få fina grafer =)

2009-08-31 @ 06:55:23
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad avis jag blir på din fina statistik!

Gick ju kalasbra för dig!

2009-08-31 @ 06:58:25
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Anki

Jag hoppas jag blir bättre snart jag med. Klarade av att ta en promenad utan att halta igår i alla fall så det går ju framåt åtminstone..:)



Tunt och backigt men förmodligen grymt roligt..:) Har du sett filmen på Adidas hemsida där de springer loppet med en kamera på huvudet? Riktigt bra om man inte sprungit där förut och vill se banan!



Måste tyvärr säga att jag inte har några bilder i andra bloggen heller. Var bara i Sundsvall över dagen för att jobba på travet så det var tyvärr det enda jag såg av Sundsvall den här gången...:(

Postat av: Anki

Jag lovar att ta lite bilder nästa gång jag skall dit..ler



Det är som sagt en bit att åka för att jobba men vi får betalt för tiden vi sitter i bilen också så då kan det ju vara värt det..:) Det är 18 mil enkel väg kom vi fram till, så det är ju en bit men riktigt kul att jobba där också eftersom det är så mycket folk. Det hade tydligen varit närmare 20 000 personer där..:)

Postat av: Malin

Jag härmade dig så blev en 405 :) Hoppas hoppas jag får den snart!!



Japp anmälde mig till träningshelgen. Tänkte om du och jag kunde samåka på nåt vis. Jag har ju bil och vill inte åka själv, mycket trevligare med sällskap!!

2009-08-31 @ 10:05:44
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: mickehero

Jisses vad mkt siffror o tabeller, det verkar va en skoj pryl den där gps/puls-klockan eller vad det är :)! Jag får skaffa en jag med ngn dag, nu kör jag med en Nokia-telefon med gps i, lite mer basic men kul ändå :).

Gratulerar till en bra tid, nästa gång får du kapa 18 sekunder till så att du kommer under en timmen!

2009-08-31 @ 15:25:19
URL: http://www.trimmadelvisp.blogspot.com/
Postat av: Anna

Kikade precis på en Garmin 305 från stadium... Vad är skillnaderna tro? Var köpte du din?

2009-08-31 @ 16:51:14
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: izza

Hehe, jag tänkte likadant när jag läste din story!



Jag vet hur det känns när man är så nära nära timmen och liknande. Men egentligen så dumt att tänka så, för man sprang ju som man gjorde och just då var det ju så det var liksom. Fast jag vet, det går inte att låta bli :P

2009-08-31 @ 19:46:09
URL: http://runrunner.wordpress.com
Postat av: izza

Hehe, jag tänkte likadant när jag läste din story!



Jag vet hur det känns när man är så nära nära timmen och liknande. Men egentligen så dumt att tänka så, för man sprang ju som man gjorde och just då var det ju så det var liksom. Fast jag vet, det går inte att låta bli :P



GRATTIS IGEN!

2009-08-31 @ 19:46:28
URL: http://runrunner.wordpress.com
Postat av: Jenna

Vad kul att du sprungit tjejmilen! Den ska jag helt bestämt springa nästa år :) Behöver en liten löparutmaning nu!



Sv. Japp cykeln är en bockstyre. Fann den för en billig peng för blocket, och att den dessutom är lite gammal och rucklig är perfekt för då kanske ingen vill sno den under alla de nätter den kommer stå vid Uppsala centralstation :)



Åh Kebnekaise vill jag vandra! Kanske redan nästa år!

2009-08-31 @ 21:12:14
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vad kul att du sprungit tjejmilen! Den ska jag helt bestämt springa nästa år :) Behöver en liten löparutmaning nu!



Sv. Japp cykeln är en bockstyre. Fann den för en billig peng för blocket, och att den dessutom är lite gammal och rucklig är perfekt för då kanske ingen vill sno den under alla de nätter den kommer stå vid Uppsala centralstation :)



Åh Kebnekaise vill jag vandra! Kanske redan nästa år!

2009-08-31 @ 21:12:55
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback