DAGENS TRÄNING

"Löpning", 1 tim 15 min

11 km. Tappade räkningen hur många gånger jag stannade och gick en bit. Usch vad tråkigt det är att rapportera av dåliga tråkiga pass. Men det går så tungt att springa och jag blir bara mer och mer orolig över att jag ska springa en mil på tid om en vecka. Jag har till och med betalt extra för att få tiden registrerad! Smart...

Jag börjar få sådana smitar-tankar, stoppa huvudet i sanden, inte springa...

Styrketräning, 10 min

Blandade gummibandsövningar, triceps och biceps

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä inte ska du stoppa huvudet i sanden. Du kommer klara det! Det vet jag!

2009-08-21 @ 20:30:32
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Elin

Appappapp...här ska inte smitas någonting alls!! Det kommer att gå så bra så, du har väl visat förr att du är bäst när det gäller!

2009-08-21 @ 21:29:05
Postat av: Anki

Tråkigt att ha ett dåligt träningspass.. Samtidigt är det ju bättre att få till ett grymt lopp när det verkligen gäller istället!:)

2009-08-23 @ 21:54:28
URL: http://metrobloggen.se/anki85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback