LÖRDAG KVÄLL

Vi var en liten skara som trippade ner i källaren och testade bubbelpoolen innan stängning.


Elin och Anna


Jag och Malin.


Vi varvade ner med 1000 m i den här bassängen - nejdå skoja

Precis innan dörrarna stängdes till planet Fitness hittade jag och Elin en deltagare att käka middag med. Söta Erika från Göteborg. Hon skulle vidare till Anglais men behövde slå ihjäl lite tid. Jag och Elin skulle vidare åt varsitt håll.

Det var några p.l.å.g.s.a.m.m.a. hundratals meter släpandes på all packning innan vi slog oss ner på Vasastans kvarterskrog Asteria.




Erika och Elin med efterlängtad mat

Oxfilé med våren primörer och bearnaisesås! Mums!


Det var länge sedan det smakade så bra med en köttbit! Härligt att sitta i solen och slappna av.

Hejdå Stockholm! Hej Uppsala.



Installerade mig hos brorsan och efter lite kvällsfika däckade jag i princip direkt. Genommör.

Kommentarer
Postat av: emilia

Åh vad mysigt att bada bubbelpool!

2009-04-27 @ 18:44:53
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Andréa

Man kanske skulle testat bubbelpoolen, såg ju härligt ut! :)

2009-04-28 @ 09:24:05
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback