JUST NU

Jag är kvar uppe i Norrland och njuter av lugnet och det finns alldeles för mycket annat att göra än att hänga framför datorn. Idag har jag klivit upp lite tidigare(?) och läst ikapp på några bloggfavoriter.

Långa promenader har jag faktiskt fått till varje dag och igår även träning plus att det löste sig jättebra på gymmet så att jag ska få träna gratis hela veckan. Det är riktigt schysst när jag tänker på hur andra gym (bla mitt i Norrköping) hanterar nya eventuella kunder, att man oftast får betala runt 100 kr för att provträna en gång.

Bra reklam HELEX!

Har som målsättning att försöka komma loss till badhuset och köra lite egen crawl-träning eftersom jag haft uppehåll nu i två veckor. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: emilia

jag kommer från norrland det är så himla skönt att åka dit tycker jag!

2009-04-15 @ 17:25:09
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad härligt att njuta av lugnet! Du får passa på sen när du kommer hem blir det ju hårdträning på cykel ;)

Vilken service att du får träna gratis hela veckan, suveränt ju!

Ha det fortsatt skönt där uppe!

2009-04-15 @ 21:44:50
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det låter ju helt underbart ochvad kul att ni också varit på fotboll. Det är lite roligt, jag har bara några få gånger skrivit om fotboll men det är ju inte riktigt rätt forum. Nästan ingen av bloggtjejerna verkar vara intresserade så ofta blir det bara någon kort mobilbild från matcherna. Malmös nya stadion invigdes och stmningen var på topp, att det dessutom blev 3-0 mot ÖIS var inte helt fel heller.



Du, njut av bara den där uppe, jag håller med dig, ibland måste bloggen få ligga på is när viktigare saker kommer upp ;) Själv är jag inte heller mycket till bloggare just nu, alldeles för mycket att tänka på. Men det får vara så, bloggen ska vara roligt och inget t vång och så länge försöker jag i alla fall hinna läsa och kommentera mina favvobloggar. Det räcker långt!



Kramar Emelie

2009-04-16 @ 08:16:22
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lina

Gratis träning i en vecka det är ju helt perfekt! :-)



Jag har varit på sadeln igen efter kraschen. och kan säga att den satt fortfarande kvar i huvudet, det var läskigt att köra i klunga. men det enda och göra är och fortsätta cykla och bearbeta. Jag älskar ju cykling :-)



nu är jag hemma i sverige igen och jag längtar redan tillbaka!



Ha en fortsatt härlig vistelse uppe i norr!



Kram

2009-04-17 @ 07:23:19
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: JoHo

Wow, vilket sjysst gym - träna gratis 1 vecka, riktigt najs! Och det låter för övrigt inte SÅ hemskt att vara uppe i Norrland och ta det lugnt! :) Njut av helgen!

2009-04-17 @ 21:35:59
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback