JAG LEVER

...men det är knappt...

Fy vilken härlig dag jag har haft! Jättekul att träffa flera bloggtjejer och även några utan blogg. 

Träningsvärken börjar redan blanda sig med den enorma tröttheten som ljuder genom varenda liten muskel i min kropp. Jag fasar för morgondagen och dagen efter den också.

En mer utförlig rapport kommer såsmåningom. Lite mobilbilder har jag fått till men annars ser jag fram att se några bilder som arrangörerna tagit under dagen. De var på plats och dokumenterade varenda svettdroppe. 

Just nu befinner jag mig i Uppsala och förväntas(?) hjälpa brorsan att flytta. Vet inte om bära tunga lådor, springa i trappor är någon sysselsättning jag ser fram emot imorrn. 

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag tror att jag lever, men jag är inte säker. Min kropp värker men jag är så nöjd med dagen! Ser fram emot att se bilder =)

2009-04-25 @ 23:36:38
URL: http://aktivera.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej tjejen! Kul att se dig! Även om det kändes lite superstressigt att hinna prata med alla :)!

2009-04-26 @ 10:45:30
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Malin

Flytthjälp idag. Låter som ett skämt :) Skulle aldrig klara av att springa i trappor idag. GRYM träningsvärk i låren! Ska ut en lugn och kort tur på cykeln om ett par timmar, men hoppar nog cykel till jobbet imorgon. Mina ben pallar nog inte det.



Skitkul att träffas igår!!

2009-04-26 @ 16:44:52
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback