FREDAGEN

Börjar med en tillbakablick i kalendern till fredagen.

Dagen präglades tyvärr av huvudvärk och illamående och mina vanliga mediciner ville inte bita. En trött och inte så taggad Annika åkte till Stockholm för en långhelg med fredagens kompisträff, middag och musikal. Lördagen som hel träningsdag med c:a 50 nya tjejer att mingla och knyta bekantskap med samt förflyttning till Uppsala och broder. Söndagen med flyttaktiviteter samt umgås med familjen som var på plats för en flytt till nytt boende för bror. Jag skulle således behöva en hel del krafter för att orka med en sådan helg.

Söta Linn blev mest lidande av att jag kände mig nedsatt men eftersom hon själv, tur i oturen, inte var så mycket mer laddad än mig så blev det en lugn och dämpad kväll, lagom för oss båda.


Uppladdning inför lördagens träningsdag

Kolhydrater i form av pasta samt Brolles skönsång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback