DAGENS TRÄNING

Simning, 60 min

Näst sista simträningen för den här terminen. Ska fundera på om jag vill fortsätta en omgång till.

Idag körde vi mest crawl. Jobbade några längder med fenor och olika frekvenser på andningen. Testade även för första gången starter från kanten. Inget magplask tack och lov! Några kallsupar blev det dock, som vanligt...

Promenad, 130 min


Knappt varit hemma idag utan mest varit ute och gått. Underbar skön sommarkväll och en tunn tröja fungerade hela kvällen! Ett besök på cykelaffären (igen!) och sen sällskap med Annelie runt promenaderna och så tur och retur till badhuset.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Nu har jag hittat till din blogg! =) Tog lite tid, har varit en intensiv vecka med mkt jobb och annat... Har dock läst dina inlägg kring bbc... Tack för en jätte trevlig middag!! Var jätte kul att träffa er... Vi får se till att ses under tjejvättern... Hälsa Elin! Hörs! (kommer hålla koll på din blogg i fortsättnigen... =)) Kram

2009-04-30 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback