STOLPAR

Målsättning fram till och med den 21 februari 2009.

Äta fisk minst två dagar i veckan.
Äta vegetariskt minst en dag i veckan.
Äta minst en frukt om dagen.
Äta betydligt mindre godis. Skulle helst sluta helt men det är nog mitt största hinder eftersom jag inte riktigt vill sluta.

Träna minst fyra pass i veckan. Det är ok med max ett pass powerwalk av dem fyra. Helst bör ett pass i veckan vara löpning eller liknande för konditionen.

Åka skidor. Svårt att uppskatta vad som är rimligt. En gång i november? Två gånger i december beroende på om vi har snö i Sundsvall i jul så kan det bli mer om jag tar med skidorna upp. Två gånger i januari och en gång i februari? En gång kan ju vara en helg och då kanske det kan bli tre pass om jag är duktig. Borde försöka åka mellan fem och tio kilometer per gång och i januari försöka åka två mil för att smaka på. Det skulle kunna vara en rimlig plan och något att utgå ifrån. 

Sova mer. Komma i säng före klockan elva någon eller några kvällar i veckan vore ett framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback