TANKAR

Mitt största mål med hela den här bloggen är att på ett medvetet sätt övervinna mina personliga hinder och genomföra en långsiktig förändring av vardagen för att lyckas genomföra en tävling. En tävling som jag för en tid sedan aldrig kunde se mig själv genomföra och enbart skrattade åt tanken. Jag vill utmana mig själv och bevisa för mig själv att jag kan. Att psykologiskt föra strategi och ta mig själv över målsnöret i Mora.

Jag har olika rädslor och föreställningar om mig själv som jag kommer måsta jobba med. "Jag är ingen tävlingsmänniska" och "Jag blir så nervös" ska jag försöka omvända till "Jag har tidigare varit nervös inför tävlingssammanhang med med rätt förberedelser kommer jag att tycka att det är roligt".

Den här boken har jag läst och ska fortsätta att använda mig av den.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå där, Hamnade här på något vänster, men undrar om boken är bra, om den är värd sina pengar? Har du tid, svara gärna till min mail! (nu när det nalkas till jul kan man ju önska sig en bra nyttig bok som denna, tänkte jag..) Dock finns väl en uppsjö av bra likvärdiga böcker?



Stort Lycka till med allt du tar för dig! Du verkar taggad!

2008-11-27 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback