DAGENS TRÄNING

Löpning, 50 min.
Styrketräning hemma, 20 min.

Sprang med Linda idag igen. Skön luft och regnet höll sig borta. Vi hade bestämt oss för att utöka rundan runt promenaderna med Strömmen-rundan som tillägg. Efter 1,5 km stannade vi ett par minuter och strechade. Lite lerigt men skönt att springa. Så kul att springa med Linda som får mig att orka mycket mer. Nu har jag mätt upp det och det blev 8 km totalt! Det känns mycket bra.

Körde lite mage, rumpa och några armhävningar när jag ändå var varm.


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej vännen! Ja det var alldeles för länge sedan nu! Men OJ vad kul att följa dina framgångar i denna blogg tummen upp Du är en RIKTIG HURTBULLE :-) Många lycka till kramar till dig :-D

2008-11-18 @ 20:43:57
URL: http://wonderwoman80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback