DAGENS TRÄNING

Längdskidor, 49 min

Fick ett ryck och stack iväg upp till Sidsjön för att kunna åka i elljusspåret ikväll. Var inte laddad utan tvärtom lite trött och frusen men vad roligt det blev! Otroligt härligt att åka i ett spår som var så gott som platt. Körde ordentlig stakträning och tyckte själv att det gick fort fort. Bara ytterligare ett par åkare i spåren och helt ok spår. Första gången som jag tyckte att jag hade lite för mycket kläder på mig och det borde jag räknat ut. Behöver inte två långärmade tröjor under jackan när det är mellan två och tre minusgrader, noteras. Körde tre varv * 3,1 km.  Totalt 9,3 km.

Varv 1: 16 min, varv 2: 17 min, varv 3: 16 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback