DAGENS TRÄNING

Längdskidor, 73 min.

Underbar dag igen! Minus 3-4 grader och solen som gick ner över den gnistrande snön. Körde fyra varv runt Lägdan (3,2 km) på Töva skidstadion. Totalt 13,2 km. Gick lite fortare och lite lättare. Varv 1: 19 min, varv 2: 18 min, varv 3: 18 min, varv 4: 18 min.

Känner mest i armarna - toksvag! Och i ryggen, ajaj. Och ljumskarna, mer ajaj.

Känner att det nog blir svårt att åka 3 mil på 3,5 timme. Jag får räkna med några stopp för energiintag och eventuell valla plus att jag inte lär orka hålla tempo i över tre timmar. Kanske 4 timmar kan vara något att sikta mot...


Kommentarer
Postat av: Malin

Tror du kommer klara 3,5h! Jag åkte på 3.22. Beror såklart på föret så man kan ju inte veta. Men 3,5h är nog ett bra mål!

2008-12-26 @ 13:17:54
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart du fixar det!!! Bastade med en kille som ska åka öppet spår utan att träna något (ett vad såklart...) Han siktade på 6tim ("Nedför i åtta mil, hur svårt kan det vara?") Och du verkar vara i grym form! Lycka till!

2008-12-26 @ 22:14:44
URL: http://karintanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback