BÖJA, STRÄCKA, TÄNJA

 
Jag har varit på ännu en lektion på yogakursen och eftersom det är 1,5 timme per gång så hinner vi med mycket andningsfokus och prat innan vi går in på den fysiska yogan med asanas. Det känns himla bra att gå igenom allt grundligt och försöka anpassa mina invanda yogarörelser till Ashtangayoga eftersom det finns en del detaljer som skiljer sig åt redan i solhälsningarna.
 
Sen så bubblar jag av lycka eftersom jag just bokat in mig på ytterligare yoga i helgen på ett event i fjällen. Hoppas dessutom kunna hinna med både fotografering, fjällvandring och norrskensskådning under de dagarna.
  

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter underbart! Hoppas du får en riktigt härlig resa!

Postat av: Mari

Grattis till fastern =)

2012-09-19 @ 09:35:30
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: felicia

Jag blir otroligt inspirerad av din väldigt fina blogg och av dina jättebra tips. Jag själv tränar mycket och tänker på min hälsa så det är roligt att få inspiration och tips från någon annan. Keep it working, du är grym.
Kram!

2012-09-27 @ 22:00:53
URL: http://kluttpluttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback