FREDAGSFEELING

Tänk att jobbveckan redan är slut!

Veckan har kompletterats med ett yogapass och jag har varit rätt duktig med hemmastretch och meditation.

Min gamla yogamatta som jag en gång fick vid ett event och den har börjat gå sönder och är synligt sliten. Jag funderar nu som bäst på vad för matta jag ska införskaffa och vilken prisklass jag tycker att jag är värd (om man tänker så så borde jag få en rätt fin matta).

Rent generellt gillar jag att köpa bra grejer, läser bäst-i-test och gör noggranna research innan shopping men det skiljer i pris med allt från 200 kronor till upp mot 1 000-lappen. Och då får man inte ens med en yogaväska utan den kan kosta flera hundra kronor extra. Å andra sidan så är ju mattan allt man behöver i yogan...

I helgen ser jag fram emot stugmys och att kanske kunna yoga/leka/meditera utomhus i ett solvarmt gräs.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback