CAPE EAST

Här på bloggen har det ekat tomt de senaste dagarna. Dels har jag varit bortrest men främst har jag haft en mental och kroppslig dipp. Efter senaste inlägget har det gått utför. Ont i kroppen, stelhet, migrän och förbannade dunkande ömma benhinnor. Ingen motivation och ingen lust. Jag har inte känt igen mig själv och det har inte varit roligt att vare sig blogga eller helt enkelt att vara Annika.

Det passade alltså ganska bra att dra iväg till Haparanda och och Cape East för att njuta av ett otroligt lyxigt och härligt SPA. Jag brukar ha lite svårt att njuta av att ta det alltför lungt men här fanns massor av olika bastuar bl.a. världens största, upplevelseduschar, isvak och ett program att följa med olika krämer och inpackningar. Det hela toppades med grymt god två-rätters-middag.

Morgonen därpå började med träning på ett modernt och fint gym, kortare SPA-visit och så slutligen hotellfrukost.

Underbart att ladda batterierna!
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla har vi dippar, det gäller bara att hålla huvudet kallt och komma igen :)

Det där med SPA låter helt fantastiskt gott! Kram på dig Annika

2011-01-10 @ 09:58:51
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se/
Postat av: Emelie

Förstår känslan. Det känns jävligt när kroppen inte är med. Skönt att du i alla fall fick en härlig spahelg. Snart är du tillbaka på banan igen! Kram

2011-01-10 @ 10:21:10
Postat av: lina

Men ÅHH så himla underbart det ser ut!

Dit måste Per och jag åka! :)

2011-01-10 @ 23:22:58
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: mikaela

Den frukosten var inte att leka med, så jättegod ut!

2011-01-12 @ 18:46:55
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Cape East

Hej Annika.



Kul att du kom. Hoppas du kommer åter igen.



Med vänlig hälsning

Cape East

2011-03-01 @ 09:01:57
URL: http://www.facebook.com/CapeEast
Postat av: Figge

Hur upplevde du servicen? Har du varit i kontakt med deras telefonväxel nångång? Vad tyckte du?

Riktigt fint SPA, och god mat. Men servicen och personalen... Under all kritik!!!



Dom har för det första, ursäkta ordvalet, snuskigt höga priser.

Riktigt dåligt att man inte kan betala tex 300kr för ett besök på spaet utan behandlingar, utan middag, utan tajffs. Nej, det ska kosta närmare 1000kr för att göra ett besök och få en bit mat. Okej om dom har höga priser, men se då fan till och leverera värde för det också!!



Väldigt oproffsig personal, förväntar mig mycket mer från ett sånt här ställe. Jag personligen har varit på badhus där man har möjlighet att välja VIPtillägg som går på 250kr för ett besök, då har du tillgång till deras spaavdelning, med allt från aufguss, isvak, utebastu, bubbelpool till fotbad. Inkl uppfriskande drycker som icetea GRATIS.



Servicen där har varit riktigt bra, jag har varit nöjd med besöket, blivit väldigt bra bemött.



Men när det kommer till Cape east Haparanda, så har dom fortfarande väldigt mycket att lära sig.

2011-03-01 @ 15:29:39
Postat av: Cape East

Hej Figge.



Tråkigt att höra att du inte var nöjd med servicen. Service är för oss den absolut viktigaste delen för att skapa ett bra hotell. Var vänlig kontakta mig.



Med vänlig hälsning

J-P Pozzi

VD



Tel direkt +46922-800 787

Tel vxl + 46922-800 790

mailto:[email protected]

2011-03-01 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback