MASSAGE

Ikväll fick kroppen en timme ren kvalitetstid på ett annat sätt än träning nämligen massage.

En helkroppsgenomgång och allt från behagliga mjuka rörelser till hårdare nypor och onda knutor som skulle mjukas upp. Jag kände dessutom tydligen var gårdagens träning tagit mest och var musklerna var som ömmast.

Det är inte ofta jag tar mig tid eller råd att göra något sådant här men detta blev ett uttag av 30-års-present som äntligen blev av. Väldigt fint och bra uppvärmning inför kvällens lådor som skulle packas...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska på massage i nästa vecka, som jag längtar! :D Stort UTROPSTECKEN här! ÄR DU TRETTIO???????!!!!

2010-11-11 @ 00:38:07
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback