VARMT UNDER

Jag har de senaste veckorna letat, provat och sökt efter ett par nya långkalsonger och det har inte varit det lättaste. Med en kall och snörik vinter har det dessutom varit väldigt gallrat bland storlekar och märken.

Helly Hansen hade ett par som var gudomliga i passform och material men som tyvärr var alldeles för korta i benen och jag vill inte att det glipar vid fotknölarna när man ska ut i snön och försöka hålla värmen.

Nu har jag slutligen hittat ett par varma ullbyxor från Everest som är mjuka och varma, långa i benen och sitter bra i midjan (möjligen lite för höga för min smak men nu går det tydligen inte att få allt). Dessa invigdes idag på skidpasset och kändes mycket bra. Visserligen bara två minusgrader så inget eldprov direkt.



Inte så läckra, men varma åtminstone.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback