VILA

Jag har ett nytt tänk nuförtiden (sista veckan) känner jag. Hellre mer kvalitetspass och mindre "alternativ träning" eller mängdträning just nu. Jag skulle vilja komma in i löpningen och liksom bara springa av mig själv och ha tänket att prioritera löpningen och då ska inte den andra träningen få "förstöra" det.

Välförtjänt och välbehövd vila hade jag igår. Dock införskaffades ett par nya löparskor. Så lite löparinfluerad var jag ändå. Jag ska gå lite grann i dem hemma inna jag bestämmer mig eftersom det är ett, för mig, nytt märke och de är mer tight över foten än vad jag är van vid.

Idag är det dags att ta tag i ett "kvalitetspass" och jag hoppas bara att motivationen finns kvar till kvällen och att jag kommer på några bra idéer på upplägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback