UPPGRADERING


Efter mycket om och men och drygt en timme i provhytten fann jag mig ett par cykelbyxor utan hängslen, för ev snabba toalettstopp, som satt bra och skönt. De är invigda ikväll och jag är mycket nöjd!

 
Sportdryckspulver. Extra kolhydrater inför lördagens prövningar... Vet inte om allt detta behövs nu men bra att ha.



Och sist, men inte minst... så har jag varit otroligt nördig. Skäms nästan för att erkänna det. Men jag har köpt en ny hjälm, en fin vit Specialized som matchar både cykeln och skorna. Till mitt försvar måste jag säga att den var på rea. Nästan halva priset faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malena

Jamen då så :-) Nästan halva priset. Du fick ju den nästan. Det hade ju varit ekonomiskt att INTE köpa den :-)

2009-06-04 @ 07:19:57
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: Malin

Kul med nya grejer!! Jag shoppade oxå igår. Köpte oxå Vitargo. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, men funderar på att börja dricka av den gula idag. Ska du ha dem enbart på loppet? Känner mig lite novis gällande det där med mat, men ska försöka få i mig lite extra kolhydrater närmsta dagarna.



Halva priset, ja då är det helt ok att shoppa!! :)

2009-06-04 @ 07:34:45
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du kommer ju lätt att vara snyggast i hela Motala på lördag.;)

Skickar över en spark där bak också ska du se att du klarar dig galant. tummen upp



Lycka Till! och en stor kram från mig.=)

2009-06-04 @ 07:38:19
Postat av: Lina

Nu är du fit for fight :-)



Snygg hjälm! Bra när man kan hitta fynd :-)

2009-06-04 @ 08:23:25
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det verkar visst som att någon har blivit cykelfrälst ;) Vad kul med lite nya leksaker :) Jag har inga problem att tro att du liksom jag har svårt att vara ledig...



Apropå det här med feministdiskussionen. Visst är det så att vi är barn av vår tid och man kan inte påverka hur ens uppväxt har sett ut men min poäng var lite att man kanske inte bara ska tänka att jaja, jag kan ändå inget göra för även om man akdrig kan bli fri från de värderingar och det samhälle som har präglat en och även om man kanske inte ens VILL bli fri från dem så är det, tror jag, alltis nyttigt att vara medveten om ATT man har blivit präglad och faktiskt emellanåt ifrågasätter det ena och det andra.



jag håller fullkomligt med dig om att vi först och främst är individer men samtidigt kanman inte bkunda för att vi dels har olika fysiska förutsättningar (varför tävlar vi inte mot varandra i olika sporter t ex) dels är vi uppfostrade olika. Jag tycker också att det finns viktigare saker än att fundera på olikheter och likheter mellan könen men samtidigt så gillar jag att behöva utmana mig själv att reflektera, fundera och argumentera för att lära känna mig själv, andra och världen lite bättre. Kanske har det lite med mitt yrkesval att göra också, som lärare måste man ju hela tiden se över var man har sin moral, vilka värderingar man har, hur de stämmer med skolans vrdegrund och så vidare. Kul att diskutera i all fall!



Kram Emelie

2009-06-04 @ 09:06:59
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men usch vad mycket stavfel i texten ovan, så går det när man blir entusiastisk! Förlåt :)

2009-06-04 @ 09:26:47
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Malin

Oj oj jag behöver nog också köpa ett par "blöjbyxor" inför lördag....har hittills bara cyklat i löpartights (de tre gånger jag varit ute...)



Men kul med nya saker! Hjälmen var snygg!

2009-06-04 @ 10:07:47
URL: http://www.motmaran.blogspot.com
Postat av: Dessi

Den matchande hjälmen! Mohahah! Väldigt snygg :)

2009-06-04 @ 14:35:07
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback