SAMMANFATTNING v 7

Träningsmässigt har det varit kanon med skidträning så mycket som tre pass. Jag har bättrat på februari-kilometrarna till närmare 55 och jag fick i onsdags med mig lite mer tekniktänk i stakåkningen. Simningen gick också bra och jag fick en liten utmaning i att "tävla" och klarade det. Lördagens skidtävling var nog nyttigt att genomföra även om det blev en jobbig upplevelse p.g.a. migränbesvär.

Matmässigt tror jag att jag har börjat kolhydratladda redan två veckor innan? Men eftersom jag har fyllt år så måste jag ju få unna mig lite...

Lite mer sömn eftersom jag har haft ledigt och det var välbehövligt. Nu ska jag skärpa mig denna vecka så att jag är utvilad och har minsta risken för migrän till lördag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Vad kul att du hittade till min sida! Det ska bli kul att följa din blogg. Jag länkar till dig :-) OK?

2009-02-18 @ 08:47:23
URL: http://emeliespringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback