SAMMANFATTNING v 5

Hela veckan har känts stressig och allt jag gjort har bara blivit halvbra. Började veckan med ett helt nytt pass på Step-bräda vilket inte kändes som något jag kommer försöka göra igen. Kort löpning och simningen som visserligen går framåt men sedan vila onsdag och ett dubbelpass i torsdags innan jag åkte till Stockholm.

Det var förmodligen en välbehövlig vila för kroppen har sagt ifrån lite. Jag har känt mig sjukt seg och trött i kroppen och i huvudet. Grym värk i ryggen har jag också haft, vilket jag hoppas var träningsvärk från styrketräningen och det känns bättre idag, som tur är.

Ätit hyfsat bra mat förutom att det slinker ner godsaker ibland. Målet är att ha bra och snabba mellanmål att ta till när suget kommer. Mer ägg, keso och frukt tror jag kan hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback