MUSIK

Min kära MP3-spelare, en gammal ärvd Jens of Sweden har nog gjort sitt. Häromdagen fick den frispel igen och gnisslade och tjöt ikapp med hiphopbeaten. Stackaren har förmodligen fått bada i mitt svett innanför träningskläderna några för många gånger. Inser att jag således blir tvungen att komplettera inköpslistan med en MP3-spelare för att överleva löpningsträningen. Funderar på en sån där ipod men jag har inte börjat undersöka marknaden än. Vad jag vet är att jag skulle vilja ha ett sådant där band att ha på överarmen för det ser så himla sportigt och snyggt ut. Praktiskt menar jag...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en precis likadan :) Har funkat skitbra men har lite problem att laddad den. Köpte en ny Ipod shuffle i fredags. Har inte hunnit prova den, men snygg är den! :)

2008-11-16 @ 12:50:56
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback