TRÄNAT

Här på bloggen verkar jag kanske mest äta. Men jag tränar faktiskt också.
 
Det är bara det att det är enklare att ta kort på mat.
 
I yogasalen känns det oftast helt fel att överhuvudtaget ha med sig mobilen och igår vi vi åter igen körde crossfit i regn och alla kläder blev genomblöta så låg mobilen väl förpackad i dubbla påsar i en ficka i en regnjacka som i sin tur låg i en väska... Inte så många träningsfoton med andra ord.
 
Jag har kört igång med en Ashtangakurs och även om det är väldigt basic nu från början så tror jag att det är bra att vara med från start och lära sig grunderna i rätt ordning och dessutom få intressanta förklaringar.
 
Och så har jag varit på crossfit utomhusträning en gång i veckan och från att ha varit glassiga soliga varma kvällar har de två sista varit mörka, kalla och regniga. Eller kalla, det känner man ju inte när man väl är igång. Dessutom måste jag säga att väl under träningen uppskattar jag regnet. Det bidrar med en ännu mer
hardcorekänsla som jag uppskattar.
 
Det här är omgivningarna kring gårdagens utomhuspass. Mörkt, rått och tufft. Jag kom hem och var genomsmutsig och hade gräs ända in i naveln.
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar utomhusträning den här tiden på året. Lite mörkare kvällar, septemberluft, tror det är barndomsminnen, det är häärligt:)

2012-09-13 @ 01:40:10
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Carl-Magnus

Vad gör du i skogen egentligen? jag får ludd i naveln, men inte gräs!! /c-m.

2012-09-13 @ 23:10:16
URL: http://www.xn--jrnpjkarna-q5a3t.se
Postat av: Emma Carlsson

Hur hamnade gräset i naveln?

2012-09-28 @ 16:28:59
URL: http://superglueontheroof.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback