BLÄ.

Alltså just nu har jag inga bra dagar och det är det som är förklaringen till min totala frånvaro här. Mitt huvud värker, skriker på uppmärksamet, snurrar och dunkar. Jag gör verkligen allt jag kan för att motverka migränen och jag har faktiskt många bra övningar, tips och råd men just nu verkar de meningslösa och ingen medicin lindrar just något heller. I fredags mådde jag rätt så bra och då fick jag spontanbesök av Frida. Lördagen kunde jag njuta av till fullo men trots det så var migränen tillbaka på söndagen igen - det kändes så hopplöst - och idag har jag mest velat skruva bort skallen eller slå det i väggen.

Blä alltså.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skickar en kram!

2012-04-02 @ 21:04:19
Postat av: Nina

Ajajajaj, inte kul:(



Jag vill inte ens tänka på hur det känns att ha ont i flera dagar. De gångerna jag fått migrän så har det kommit på kvällen och dagen efter har jag varit på benen och jobbduglig (ibland har det dock känts som att något tungt har kört över mig).



Hoppas att det blir bra snart, för det är verkligen blä!

2012-04-02 @ 21:07:01
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: Malin

Dumma dumma migrän :(

Tur att du fick en mysig helg ändå med spontanbesök. Mys!

Hoppas du mår bättre! Kram

2012-04-03 @ 08:23:50
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback