NYA SNYGGA FUNBEAT

För ett par dagar sedan möttes jag av en ny design på Funbeat. Sidan påminner nu mer om Facebook kan jag tycka men det är snyggt, mer överskådligt och alltid känns större och enklare. Till och med profilbilden har blivit större - vilket påminner mig om att den är rätt så gammal. (Det var ett tag sedan jag hade kort lugg...)

Efter en dålig träningsmånad med flyttpackning, flyttuppackning, hemmafix, den hel del migrän och en kort förkylning så hoppas jag nu få förutsättningar att hålla i träningen lite bättre framöver. Just nu ligger jag rekordlågt på tidsstaplarna och försöker att inte bry mig om de hånfullt få minuter som lyser upp när jag loggar in.

Jag måste bara åter igen rekommendera Funbeat för att registrera träning och jag uppskattar all statistik, träningskompisar, möjligheten att söka lopp och räkna ner... Det är jättekul att kolla tillbaka på allt man gjort. Nästan som en blogg.


Kommentarer
Postat av: Keron

Tycker som dig, var himla plottrigt förr - mycket stilrenare! Många som klagar men jag tycker bara det är bättre, även om det finns lite buggar som behöver fixas (och dessutom fixas snabbt). Att det inbjuder till mer kommentarer träningspolare emellan ser jag bara som en fördel! Mer pepp! Och jag borde också byta bild!

2011-09-15 @ 09:31:16
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Annoula

Åh! Jag måste nog börja använda funbeat igen!

2011-09-15 @ 17:10:48
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Jonna

Jag kör på Jogg.se jag :)

Men det ser snyggt ut!

2011-09-16 @ 08:04:40
URL: http://fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback