TISDAG

...eller är det torsdag? Kortvecka med bara en jobbdag kvar nu.

Det gäller att ta till vara på kvällarna och nyttja dem för träningspassen. Ikväll blev det löpning på löpbandet. Helst hade jag velat springa ute men eftersom det regnar igen så blev det korrigering i tanken.

Jag testade hörlurarna från Philips som låg i goodiebagen från Blogger Boot Camp. Satt som ett smäck men jag tycker det är lite klurigt att sätta i dem ännu. Måste vika örat och trycka in pluppen samtidigt. Känns lite som att jag gör det svårare än vad det är...

57 minuter fick jag till i ett behagligt tempo med några fartökningar. Ett bra pass tills jag fick blåsor under foten som fick mig att avsluta några minuter för tidigt.


Röd sladd matchar röda flaskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback