ORMBERGET

Efter en dag med migrän var det skönt att lämna sjuksängen och komma ut i denna underbara varma sommarkväll.

Lina och jag hade planerat löpintervaller tillsammans men ikväll fick hon klara dem på egen hand. Jag och huvudet var nöjd med enbart promenerande. Dessutom fick jag heja och för en gångs skull se Lina riktigt trött. Efter fem kilometer uppvärmning sprang hon nämligen uppför slalombacken, inte mindre än fem gånger. Jag tog tid, hejade och försökte peppa... och agerade fotograf. Det hade varit en synd att inte dokumentera den här fina aftonen.

Och nästa gång ska jag vara med. Det såg grymt kul ut - och grymt jobbigt.
















Kommentarer
Postat av: lina

Japp nästa gång måste du vara med! :)

Riktigt kul att utmana sig och ta ut sig på detta vis! Vilken FIN kväll det blev! Lyx att ha en egen coach bredvid :) Tack för mycket bra pepp!



Sov så gott!! Kram!

2011-06-08 @ 23:32:33
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Ola

Men fasiken! 5 gånger i den där backen o sen uppvärmning på 5km. Imponerande. Jättestarkt lina

2011-06-09 @ 05:08:35
Postat av: Jonna

Vilken kväll! Synd på din migrän... hoppas du piggat på dig nu! Men det är ju rätt kul att coacha också, särskilt med så duktiga adepter :)

2011-06-09 @ 13:31:30
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Anki

Jag som bott där vet ju hur backen ser ut.. Att Lina klarade fem gånger är för mig otroligt. Grym tjej! :) Och grymt av dig att tänka att du skall hänga på nästa gång..:)

Postat av: Amanda

Åååh vad härligt med backträning :)

2011-06-18 @ 00:08:37
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback