TRÄNING

Sitter här i soffan (nej, den är ju såld) och är alldeles hög på endorfiner igen.

Jag tog en paus i packandet och unnade mig en timme i gymmet.

30 min rodd gav 5820 meter och träsmak i rumpan och onda händer. Men det var en skön känsla att sitta där igen och titta på sig själv i spegeln och påminnas inför Vasaloppet och att det är hög tid att börja tänka på formen.

35 min på spinningcykel i gymmet gav trötta ben och mycket flås. Improviserade intervaller och bra tryck i benen.

Ett snabbt pass men med mycket svett och härlig känsla!


Träningskläder är mina bästa kläder!

Kommentarer
Postat av: Malena

30 min rodd??? Det är imponerande, själv brukar jag krokna efter bara ett par minuter!

2010-11-10 @ 07:19:45
URL: http://teamarbetsinsats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback