UTMANINGEN


Passionsfrukt är godis!

Det går skapligt bra med min "inte-äta-godis"-utmaning. I Sundsvall så avstod jag helt från godis och glass och annat som bjöds. Även på vardagarna har jag ätit massor av frukt och mellanmål så att jag inte haft något riktigt sug. 

Men... under kajakhelgen så gjorde jag två små avsteg från min linje. Det blev tre chokladbitar i min grillade banan (det är inte samma sak utan) och så smakade jag en halv kaka på söndagen under vårt fikastopp i regnet. Så, det var inte mer med det. Jag ska försöka hålla hela vägen nu trots att det är lätt att fortsätta fuska när man väl börjat. På lördag är utmaningen slut och då väntar välbehövd och efterlängtad semester.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Herregud! Det där kallar jag knappt fusk! Tre små ynka chokladbitar och en halv (!) kaka. Och dessutom efter att ha paddlat en hel dag. Det är lugnt skulle jag säga. Totallugnt. :-)

2010-05-26 @ 09:31:17
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: malin

Håller med Ulrika, nä det kan man inte kalla fusk.

Jag skulle behöva göra nåt. Peter är sugen på fika o godis för jämna o drar med mig i fördärvet :) Igår stack hann till mig en Twix när vi var o handlade så vi skulle klara oss några timmar till mat, sen mat på Ikea o där hade de muffins för 5kr och då hann jag inte ens blinka förrens han hade lagt två på brickan.

2010-05-26 @ 09:48:24
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: sara

Du är duktig du, själv har jag precis ätit lite glass. - ångest, nja inte än...



Jag vill också åka på semester, hoppas ni får det riktigt mysigt nu. Sola lite för mig också.



kram

2010-05-26 @ 19:34:08
URL: http://formkoll.blogg.se/
Postat av: frida

Bra jobbat och de små sidostegen som du gjort visar ju på att det inte är antingen eller, att det går att bara ta lite och komma tillbaka. Det som du strävar efter?



Skoj på inlägget tidigare, mat 120 min :). Så skulle man registrera också och inte bara träningstiden, hur mycket man egentligen njuter av maten som man äter.

2010-05-27 @ 07:29:21
URL: http://fridfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback