ATT VÅGA

OK, här kommer det igen. Nu inför det RIKTIGA loppet. Min utmaning. Mitt eldprov och mitt ångestladdade kommande äventyr som jag både ser fram emot och bävar inför med skräckblandad nervkittlande förtjusning...

Om man (tillhör familjen eller bara ändå) vill följa mig i spåret på lördag kan man sms:a till nummer 72777 och skriva: VASA VL 17767

(30 kr kostar det) eller så kollar man på hemsidan under resultat, de ska gå att se hela loppet under resultat-sidan.


Text på vasaloppströja i Mora

Det känns lite vågat att delge mitt startnummer men å andra sidan skulle jag aldrig kunna mörka ett eventuellt nederlag ändå. Jag är stolt över att våga försöka. Och jag tänker klara det...


Kloka ord denna vecka i min kalender

Kommentarer
Postat av: Andréa

Klart att du ska klara det! Ska bli spännande att följa :)

2010-03-03 @ 07:55:23
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Silverscreen (Lisa)

Säger som Andréa! Klart du kommer att klara det! Hejja hejja! :D Glöm inte bort att du är GRYM!

2010-03-03 @ 08:35:46
URL: http://silverscreen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Våga mer än du törs är verkligen grejen! Personlig utveckling sker ju just så. Du kommer att fixa det! Absolut! Men att det är ångestladdat förstår jag mer än väl.. tydligen är det så även för de som åkt vasan 10 ggr om nu det kan vara en tröst.

Kram

2010-03-03 @ 08:42:21
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback