KORT FREDAGSLÖPNING

Löpband, 30 min

5,1 km

Mina föräldrar är i stan och det är fredagkväll så det fick bli ett kort träningspass med fokus på det positiva i att någon träning alls blev av. Löpning dessutom. Och lite intervaller. Jag är nöjd.

Körde 10 min, sedan 5 x 1 min-intervaller och däremellan 5 x 1 min-joggvila, sist 10 min jogg. Det var jobbigt men jag hade ett snällt löpband som tillät mig att springa intervallerna på 12,5-13,0 km/h utan att kräkas. Jag tror att löpbandet ljög lite men jag är glad ändå. Rejält svettig och trött innan det var över.

Löpning är ändå löpning.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra jobbat! :)



Ha en fin helg och hälsa mamsen! :)



Kram kram

2010-07-31 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback