GÅRDAGENS TRÄNING

X-fit, 30 min

Fick oväntat sällskap av Elin och det var väldigt roligt att ses igen! Hade laddat inför passet och ville köra hårt men idag var det inget bra pass. En för mig ny instruktör och hafsiga övningar. Inte hälften så jobbigt som det brukar vara. En besvikelse.


Body Combat, 60 min

Så vi laddade för nästa pass och hoppades få ta ut oss lite mer. Det måste vara flera månader sedan jag körde combat men det är ju inte för inte som det varit ett av mina favoritpass. Det är härligt att slåss mot sin spegelbild och denna instruktören förmedlade lite mer fighting spirit.

Känner redan hur det börjar ömma i axlar och skuldror, bådar gott.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har grym träningsvärk i hela ryggen - och just idag står häckklippning på schemat... Ingen bra kombination :-)

2010-07-27 @ 11:58:39
Postat av: Ulrika

Det där är bara för trist. När instruktören hindrar en från att köra skiten ur en! Kul att du är tillbaka i bloggandet förresten - du har varit saknad.

2010-07-27 @ 22:47:50
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback