TORSDAG

En vilodag stod på schemat. En lyxig hemma-hos-kväll med fina kollegor/vänner och tre-rätters-middag med goda drycker till.

Men full av utmaningar ändå... Champange, rödvin, punschparfait, grädde, punsch, chips, mazarinkaka, hemmagjorda biskvier. Resultatet blev att jag drack ett halvt glas vin till maten och åt jordgubbar och kiwi till efterrätt och drack kaffet som en slät kopp.

Sugen på: Biskvierna såg fina ut men jag fick med mig ett par hem och har stoppat i frysen.
Nöjd med: Att jag förberett alternativt fredagsfika till jobbet imorgon.

Härmed bockar jag av dag 18/30.


Underbart god middag: Potatisgratäng, fläskfilé med sherrysås och gorgonzola, sallad.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhh. de där biskvierna kommer ju att smaka superbt när dina 30 dagar är över.



Du har en award att hämta hos mig!

kram

2010-01-29 @ 09:48:05
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback