TRÄNING

Jippie-kay-ey! Det blev träning igår igen. Det känns liksom i hela kroppen att jag är på gång nu. Skönt att känna endorfinerna strömma genom kroppen.

Dock blev cyklingen inställd - eftersom det snöade!

Cykling, 1 tim 15 min

Inomhus, på spinningcykel. Det här är kul. Min musik, jag ensam på cykeln och så bara att trampa. Det här är för mig vad löpning är för många andra. Fridfullt och tid för en massa tankar. Förutom när det är jobbigt då jag får spänna blicken i mig själv i spegeln framför och bara koppla på någon slags fighting-spirit.

Rodd-maskin, 10 min

Jag satt och sneglade på min kära roddmaskin när jag cyklade och kom fram till att jag saknat den. Det var så länge sen jag körde den att träningsalternativet hade försvunnit från rullisten i Funbeat.

Cross-trainer, 20 min

När jag ändå var igång var detta också en maskin som det var alldeles för länge sedan nyttjade. Det här var ju min favorit skid-träning inomhus.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Shit så bra! Nästan 2 timmars konditionsträning på de för mig rätt så trista konditionsmaskinerna på gymmet! Snacka om att vara på g. ;-)

2010-04-22 @ 15:07:56
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Cissi

Åh, jag längtar efter att få börja träna jag med! Imorgon smäller det ;)

2010-04-22 @ 20:35:34
URL: http://pluppan.blogg.se/
Postat av: ola

tänkte ge ett helgtips. Kom och heja på mig i mjölby på söndag. Jag kör första sverigecupen i mountainbike där.

2010-04-22 @ 21:59:26
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Lina

Härlig blandning! :-)



Tack för tipset:-) Darude- sandstorm tror jag att det blir :-) men hua vad svårt det är att komma fram till bra låtar, jag är så himla kräsen.. lyssnar bara på musik nu när jag är hemma, hehe! Pirrar i magen inför tisdag. Men det ska bli super kul!!



Har ni planerat något för nästa helg förresten?:-)



KRAM!

2010-04-22 @ 22:49:00
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback