BESÖK HOS LINA I PÅSK

I tisdags hade jag en heldag i Luleå och fick umgås med underbara Lina.

Förutom sightseeing och husesyn av deras superfina helrenoverade lägenhet där jag även blev bjuden på finmiddag av herrskapet. Jättegod lax- och räkgryta med fullkornspasta och Linas hembakade bröd. Väldigt lyxigt!

Till kvällen hade Lina bokat in mig på hennes gym så att vi skulle köra två pass ihop. Kul att få se var Lina tränar, ett nytt gym och att få sällskap. Lina är helt galet stark och ligger ständigt i topp på funbeat med dubbla pass och massor av spinning så det var inspirerande och kul att få träna sida vid sida.



Fina cykel-Lina och jag på Inpuls


En fika på stan hann vi också med


Cykelsalen där vi körde järnet!

TACK för en härlig dag i Luleå! Nästa gång kanske snön är borta... (Och idag, GRATTIS på födelsedagen också Lina! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

tusen tusen tack för dina grattis :-)

jag blir så glad! Hela dagen har jag vandrat på moln.



Och SÖTA du, vilket fint inlägg om din vistelse här i norr! Det var så kul att du var här och förgyllde min dag! :-) Du är så himla härlig och helt underbar! Hoppas du hittar en resa till lule snart igen! :-) Här är du alltid SÅ välkommen! :-))



Massa kramar!!!

2010-04-08 @ 16:37:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken dag ni verkar ha haft!! Mys!!

Kul att kunna ses.

2010-04-09 @ 09:42:49
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback